У кінотеатрі «Оскар» відбулася гала-прем'єра фільму «Танцівниця»

Gulliver

У кінотеатрі «Оскар» відбулася гала-прем'єра фільму «Танцівниця»

У кінотеатрі «Оскар» (ТРЦ Gulliver) 07 грудня відбулась гала-прем'єра біографічної драми «Танцівниця» - першого фільму про засновниці модерну Лої Фуллер. Вперше фільм був представлений в Каннах на фестивалі 2016 року, де він був номінований за режисерський дебют на «Золоту камеру» і на «Квір-Пальмову гілку» (за висвітлення ЛГБТ-теми).

У Києві прем'єру відвідали Сніжана Єгорова, Дмитро Ступка та Поліна Логунова, Анна Добриднєва, Валерія Крук, Валентина Хамайко, Геннадій Попенко, Анастасія Рубцова (REAL O), В'ячеслав Соломка, "Місіс Всесвіт - 2016" Ольга Торнер, Роман Міхно з дружиною, Мирослава Ульяніна, учасники хореографічного проекту THE GREAT GATSBY: головний продюсер Олександр Польовий, со-продюсер Олексій Польовий, соліст Артур Гаспар, танцюрист Костянтин Коваль та інші гості.

У центрі сюжету стрічки - Лої Фуллер - одна з найбільш високооплачуваних танцівниць світу, муза братів Люм'єр і Тулуз-Лотрека, зірка відомого в Парижі Кабаре, чий "танець метелика" показували в Гранд-Опера. Фуллер вважається піонером сучасного танцю, яка зробила революцію в часи Прекрасної епохи, гіпнотизуючи Париж хореографічними піруетами.

«Вона (Лої Фуллер) не володіла жодним з тиражованих в той час ідеалів краси. Відверто кажучи, вона була неприваблива. Але вона знайшла спосіб закохати в себе весь світ - вона заново винайшла себе і сценічне мистецтво. Вона - дивне поєднання волі, сили і крихкості », - говорить про головну героїню режисер фільму Стефані Ді Джусто.

Про фільм:

Нью-Йорк, 1887 рік молода Марія-Луїза мріє підкорити Америку - стати великою актрисою. Під час виступу на сцені вона плутається в своїй сукні, але дивом уникає падіння, продовжуючи кружляти в витонченій тканині. Шоковані глядачі стають свідками історичного моменту - так зародився модерн. Марія-Луїза Стала Лої Фуллер - електричної феєю, іконою, палаючим символом покоління.

Але слава - це не все. Випадкова зустріч Лої Фуллер з юною Айседора Дункан ставить під загрозу її непросту любов з покровителем і саму суть винайденого нею нового напряму мистецтва.