У кінотеатрі "Оскар" показали найкращу світову рекламу

Gulliver

На Lions Creativity Day у кінотеатрі "Оскар" зібралися усі відомі постаті київського креативу – подивитися і обговорити кращі кейси "Каннських левів" цього року, а також поспілкуватися на професійно важливі теми.

Фестиваль Lions Creativity Day поділили на дві секції: денну – case studies, і вечірню – вечірка та прем'єрний показ кращих робіт фестивалю в категоріях Film і Film Craft. В рамках case studies відвідувачі фестивалю вивчали й аналізували роботи переможців "Левів" під чуйним керівництвом 8 експертів – лідерів маркетингової галузі в Україні: Андрія Федорова, Романа Гавриша, Віталія Кокошко, Артема Біденка, Івана Шестакова, Оксани Стехін, Володимира Дегтярьова і Олесі Жулинської.

Увечері гостям презентували кращі роботи фестивалю в категоріях Film і Film Craft.

"Реклама – це суто-телевізійний формат, але за видовищностю та драматургією ролики "Каннських Левів" дадуть фору багатьом блокбастерам. Їх можна дивитися запоєм, майже як шедеври світової кінокласики, – коментує Олена Тараненко, директор з маркетингових комунікацій мережі кінотеатрів "Оскар", – Чудово, що наші покази провокують діалог між професіоналами та професіоналами, між професіоналами та глядачами, між людьми, далекими від реклами і людьми, що нерозривно з нею пов’язані. Lions Creativity Day – живий, цікавий формат креативно-освітньої тусовки. Учасникам сподобалося, глядачам сподобалося – тож у нас точно є бажання повторити цей чудовий досвід у наступному році".